فایل های پی دی اف خود را آنلاین به Word تبدیل کنید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 44
نویسنده : مولوی

یکی از مواردی که در فایل های PDF به چشم می خورد عدم امکان ایجاد تغییرات و ویرایش متن آن است لذا کسانی که مایلند متون کتاب پی دی اف خود را ویرایش کنند باید آن را به فرمت هایی که این امکان را ایجاد میکند تبدیل نمایند. یکی از این فرمت ها تبدیل فایل به سند Word  می باشد که برای آن نرم افزارهای گوناگونی وجود دارد اما من می خواهم سایتی را معرفی کنم که به صورت آنلاین و رایگان و تنها با آپلود فایل مورد نظر آن را برای شما به فایل ورد تبدیل میکند .

سایت Pdfonline این امکان را می دهد که بدون ثبت نام و هزینه ای فایل های خود را به ورد تبدیل نمائیداما مشکل اساسی این سایت ماننده بسیاری از نرم افزارهای از یان دست عدم پشتیبانی از زبان فارسی است لذا از این سایت تنها برای تبدیل PDF  های انگلیسی به Word  می توان استفاده کرد.

البته باید متذکر شد Pdfonline علاوه بر تبدیل فایل های پی دی اف به ورد می تواند فایل های ورد و نیز سفحات وب را به پی دی اف تبدیل کند

آدرس سایت : http://www.pdfonline.com



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنت , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: